lunes, 6 de febrero de 2012

2012 a new beginning...

Welcome to my blog,

My name is Enrique Millán (Henry) and for twelve years I have worked on the creation of models and prototypes. This blog is dedicated to my true passion: Resin kits.

Aside from comissioned works and projects, I sculpt scale models on my own. I create the models that I like and have always dreamed of. The manufacturing process is handmade and I only produce limited editions.

For more information about my work, visit my blog or write me at: 
enrique.maquetasyprototipos@gmail.com 
(reply to all emails within 72 hours)

If you wish to purchase or acquire any of my kits you can contact me using the same address, or find me on eBay (Henrich5)

Thanks for your attention

Hola y bienvenidos a mi blog,

Mi nombre es Enrique Millán y durante doce años me he dedicado a la creación de maquetas y prototipos. Este espacio en la red se lo dedico a mi verdadera pasión: los kits de resina.

Entre proyectos voy creando y fundiendo modelos exclusivos en resina. Creo las piezas que me gustan y que siempre he soñado tener.

El proceso de fabricación es artesanal y las ediciones son limitadas entre 100 a 300 unidades.

Si quieres saber más de mi trabajo, visita mi blog o escríbeme a:
 enrique.maquetasyprototipos@gmail.com
 (Respondo todos los e-mail en un plazo de 72 horas)

Si deseas comprar o adquirir alguna de mis piezas puedes contactar en la misma dirección o buscarme en Ebay (Henrich5)

Gracias por tu atención




No hay comentarios: